Opinia użytkownika: Tomasz_1824
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Miałem dzisiaj problem z logowaniem się do bankowości elektronicznej i z tego powodu udałem się do Oddziału ING Banku Śląskiego, który mieści się w hipermarkecie E Leclerc. Prze wejście do markety wziąłem już koszyk, do którego włożyłem puste torby zakupowe. Po wejściu do Oddziału zapytałem czy mogę wejść z koszykiem i uzyskałem zgodę. Miło mnie to zdziwiło, bo zwykle personel np. sklepów nie pozwala na wchodzenie z wózkami. Zostałem zaproszony do stanowiska i po tym, jak przekazałem na czym polega mój problem, otrzymałem od pracownika dokumenty do podpisu, kopertę i wyczerpującą informację, jak mam poradzić sobie z odblokowaniem dostępu do konta. Dodatkowo został mi zaproponowany kolejny produkt, z którego jednak nie skorzystałem. Obsługa była miła i kompetentna. Pani, która mnie obsługiwała była uśmiechnięta i grzecznie mnie pożegnała po wszelkim formalnościach.