Opinia użytkownika: Agnieszka_3398
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu z kolegą, aby doradzić mu w wyborze odzieży narciarskiej. Przy okazji chciałam wybrać gogle dla siebie. Dość długo przymierzałam różne modele, aby wybrać odpowiednie. Pora była już dość późna, niedługo przed zamknięciem. Z megafonu było słychać prośbę o kończenie zakupów, ja jednak wciąż nie mogłam się zdecydować, które gogle wybrać. W efekcie do kasy dotarłam na 3 minuty przed zamknięciem sklepu. Mimo to kasjerka nie pokazała zniecierpliwienia, była bardzo uprzejma. Zapytała czy mam kartę stałego klienta, na co odpowiedziałam że kiedyś miałam ale gdzieś mi się zawieruszyła. Wtedy zapytała o moje imię, nazwisko i kod pocztowy, a następnie szukała w systemie mojej karty. Niestety bez powodzenia, ale i tak doceniam fakt chęci pomocy.