Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: METROHOUSE
Treść opinii: Do biura Metrohouse udałam się w związku z planowanym wynajmem mieszkania. Poszukiwałam czegoś zlokalizowanego w sąsiedztwie mojego aktualnego miejsca pracy. Pierwszego kontaktu z Pośrednikiem miałam przyjemność doświadczyć w jednym z biur firmy, zlokalizowanym na ul. Armii Krajowej. Przywitał mnie sympatyczny i wydawało się, że kompetentny młody mężczyzna, ubrany w dobrze skrojony garnitur i nienagannie wyprasowaną koszulę. Mieliśmy szansę usiąść w spokojnym miejscu, a ja pokrótce uzewnętrzniłam swoje oczekiwania (monolog z mojej strony, nie przerywany pytaniami; słuchanie i potakiwanie ze strony Agenta) i poprosiłam o przedstawienie kilku ofert, które mogłabym w najbliższym czasie zobaczyć. Pośrednik nie miał jednak wiedzy, co do aktualności proponowanych mieszkań. Wybrane przeze mnie oferty co chwilę okazywały się być dawno wynajętymi. Co ciekawe, Pan do końca nie znał szczegółów związanych z wynajmem - kwestia dodatkowych kosztów, kaucji, czynszu czy chociażby organizowania umowy. Profesjonalista, na jakiego próbował się kreować, miotał się co chwila, szukając w formularzach właściwych informacji. Ostatecznie udało się umówić dwa spotkania na kolejny dzień. Jakież było moje rozczarowanie, gdy tego samego dnia wieczorem zadzwonił ów Pośrednik i poinformował mnie ze smutkiem w głosie, że jednak "mieszkania się wynajęły" i będzie poszukiwał dla mnie kolejnych propozycji. Podziękowałam jednak serdecznie za dalszą współpracę. Oceniając działania Agenta zwracam uwagę na dwie kwestie: pierwsze pozytywne wrażenie, które sprawiło, że miałam odczucie kontaktu z człowiekiem konkretnym i pewnym siebie oraz całkowitą degradację tego wizerunku, wynikającą z niewiedzy i z kolejnych podejmowanych przez niego działań. Brak kontroli nad ogłoszeniami, porozumienia na linii: właściciel mieszkania - pośrednik, przyczyniły się do mojej negatywnej oceny pracy biura.