Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W salonie Play na osiedlu Zgody pojawiłam się przypadkiem. Od jakiegoś czasu planowałam przeniesienie numeru telefonu i korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam udać się do pobliskiego salonu. Już na wejściu przywitało mnie radosne "Dzień dobry" wypowiedziane przez młodą, uśmiechniętą konsultantkę. Nie musiałam długo czekać, by padło pytanie: "Czy mogę jakoś Pani pomóc/ doradzić". Kolejne minuty upływały mi na bardzo przyjemnej rozmowie, w trakcie której Pracownica salonu podpytywała o moje dotychczasowe doświadczenia związane z sieciami komórkowymi (tutaj przede wszystkim aktualne koszty związane z posiadaniem telefonu komórkowego). oczekiwania oraz ewentualne obawy. Konsultantka z powagą wysłuchała moich uwag, po czym przedstawiła dwie najbardziej odpowiadające mi oferty. Co mnie mile zaskoczyło - przyniosła kilka aparatów telefonicznych i zaprezentowała je w taki sposób, bym mogła nie tylko ocenić ich estetykę, ale także z nich skorzystać, sprawdzić jak działają, jaki mają system i czy będą dla mnie odpowiednio funkcjonalne. Konsultantka mam wrażenie, niemal od razu wyczuła moją osobowość, cechy charakteru i potrzeby, co zaowocowało odpowiednim doborem aparatu. Plusem w tej całej sytuacji było stworzenie przez Pracownika takiej atmosfery bym nie czuła się przymuszona do podpisania umowy, bym nie czuła obawy przed szczerym wyznaniem: "Na ten abonament nie będzie mnie stać". Ostatecznie w tym samym dniu za pośrednictwem i przy pomocy Konsultantki poczyniłam pierwsze kroki w kierunku przeniesienia numeru telefonu (zarejestrowałam numer telefonu), a dwa dni później podpisałam umowę.