Opinia użytkownika: Monika_2441
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Przy okazji zakupów w Silesi miałam okazję być w Tchibo. Kawiarnia bardziej jednak moim zdaniem sklep "ze wszystkim" sprawia wrażenie czystej, schludnej (mimo małej powierzchni), dobrze zagospodarowanej. Przy kasie jednak duży problem ze znalezieniem kawałeczka wolnego blatu na położenie wybranych do zakupu artykułów (w moim wypadku dwóch zimnych napojów). Obsługa ubrana w uniformy bardzo eleganckie panie około 30 roku życia uśmiechnięte, miłe. Lecz jak się później okazało nie radzące sobie w stresujących sytuacjach. W kolejce do kasy przede mną czeka tylko jedna pani. Chce kupić mały ekspres do kawy lecz jego cena nie zgadza się z ceną wywieszoną na sklepie.Poirytowana klientka podniesionym głosem zwraca uwagę obsługującej że ta ma obowiązek sprzedać jej towar po niższej cenie. Ekspedientka "po naradzie z kimś na zapleczu" przeprasza ale ceny nie może zmienić. Klientka zła wychodzi nie kupując nic. Zestresowana obsługa nie zaprasza mnie do wolnej kasy obok tylko każe czekać na swoją kolej i przyglądać się niezręcznej sytuacji i próbie udobruchania klientki aż do jej wyjścia, po czym przyjmując gotówkę za dwie cole 0,2 drukuje paragon. Sama muszę poprosić o otwieracz do butelek, którego zdenerwowana wcześniejszą sytuacją sprzedawczyni nie może dłuższą chwile znaleźć.