Opinia użytkownika: Natasza_3
Dotycząca firmy: Bijou Brigitte
Treść opinii: Poszłam do sklepu celem zakupu apaszki/szala. Niestety na wstępie okazało się, że w sklepie jest tylko jedna Sprzedawczyni, do tego zajęta kasowaniem klienta, przez co być może nie zauważyła mojego wejścia, jak i nie odpowiedziała na przywitanie. Zaczęłam oglądać rózne szale wystawione na sklepie i po chwili udałam się do kasy celem zapytania o konkretny kolor modelu, który mi się spodobał. Choć Pani była sama, a w sklepie były jeszcze dwie klientki, to podeszła ze mną do stojaka i spokojnie, i cierpliwie zaczęła szukać interesującego mnie koloru, cały czas mówiąc, że był taki model w takim kolorze, ale raczej się sprzedał, co nie zrazilo jej do dalszych poszukiwań. Niestety nie udało nam się znaleźć takiej apaszki, więc zapytałam kiedy można się spodziewać wiosennej kolekcji. Sprzedawczyni odpowiedziała, że powoli przychodzą już nowe rzeczy (od razu wskazała gdzie leżą i zachęciła do obejrzenia, pokazując pierścionek z nowej kolekcji), także w niedługim czasie można się spodziewać dostawy innego asortymentu. Dostałam również informację, że dostawy są realizowane raz w tygodniu i zostałam zaproszona w tym terminie do sklepu. Podziękowałam za pomoc. Samą obsługę oceniam bardzo dobrze, ze względu na to, przedawczyni poświęciła mi wystarczającą ilość czasu i nie czułam u niej w ogóle zniecierpliwienia. Minusem było to, że znajdowała się sama na sklepie, przez co nie była w stanie poświecić uwagi np. wchodzącym klientom.