Opinia użytkownika: Natasza_3
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Poszłam do sklepu Ochnik z zamiarem zakupu męskiego portfela ze skóry. Zmęczona, po pracy, kompletnie nie zauważona przez personel, który chyba stwierdził, że nie mogę być klientem ich sklepu, gdyż zajął się obsługą eleganckiej pary. Podejście straszne, generalizowanie i ocenianie klientów po pozorach. Wyszłam, z zamiarem znalezienia na Galerii innego sklepu z tego typu asortymentem. Niestety nic nie znalazłam ciekawego, więc wróciłam. Panie znów nie odpowiedziały na przywitanie, więc podeszłam i powiedziałam, że chciałabym zobaczyć męskie portfele. Sprzedawczyni podeszła ze mną do gabloty otworzyła ją i ... no właśnie - nic. Z powodu braku dalszej reakcji sama zaczęłam wypytywać o poszczególne modele, tak więc Sprzedawczyni pokazała mi dwa modele portfeli, także poprosiłam o szerszą ofertę. Kompletny brak zainteresowania moją osobą i traktowanie bardzo z góry. Miał to być prezent, na który już się zdecydowałam, także kupiłam jeden z portfeli, więc Sprzedawczyni była zaskoczona. Jedyny miły akcent to to, że zaproponowała mi kartę klienta, na ktorą przystałam. Portfel też został ładnie zapakowany, w eleganckie pudełko, cena zaklejona. Ale ogólnie jakość obsługi na drastycznie niskim poziomie.