Opinia użytkownika: Jabłonka
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Wybrałyśmy się z mamą do centrum handlowego Auchan. Poszłyśmy do biura obsługi klienta, ponieważ chciałyśmy odebrać fakturę za benzynę, która była zatankowana na stacji paliw tego sklepu. Obsłużyła nas pani, która nie wiedziała jak nam wystawić fakturę więc z powodu tego poszła do jakiegoś biura. Czekałyśmy przeszło 15 minut a ta nie wracała. Zapytałyśmy drugiej panie co tak długo to trwa to ta odrzekła, że musi do systemu to wpisać i pewnie dlatego tak długo jej nie ma. Gdy wreszcie wróciła pani z fakturą zobaczyłyśmy, że źle została wpisana nazwa firmy, na którą była wystawiona faktura. Ta pani znowu poszła i przepadła na kolejne 15 minut. Nie polecam działu obsługi klienta bo można dużo nerwów jak i czasu stracić.