Opinia użytkownika: Ewelina_1029
Dotycząca firmy: Geox
Treść opinii: Niestety czuję się bardzo rozczarowana obsługą w wyżej wymienionym sklepie. Z założenia jest to marka dla klientów gustujących w droższych i tym samym lepszych jakościowo produktach, głównie chodzi o obuwie. Jednak żaden klient nie lubi sytuacji gdy ma wrażenie iż zachowanie sprzedawczyń wyraźnie mówi "nie stać Pani/Pana na te buty", a znudzony wyraz twarzy oraz nerwowe zerkanie na zegarek sprawia iż ma się wrażenie, że Pani odlicza godziny do wyjścia . Panie są nie zbyt uprzejme i niestety mało zorientowane w asortymencie sklepu. Wielu rozmiarów brakuje,i brakuje również informacji o ewentualnej dostawie. W dodatku wchodząc do sklepu można było zauważyć iż Panie przymierzały i chodziły po obiekcie w sprzedawanym przez siebie obuwiu w dodatku na nagiej stopie, co wydaje się być mało profesjonalne i nieapetyczne. Patrząc na ceny i rangę marki GEOX która jednak wiedzie prym na rynku obuwia z tzw. "górnej półki" myślę, że osoby które powinny być nie jako wizytówką firmy odstraszają potencjalnych klientów i są zaprzeczeniem przysłowia "klient nasz pan". Jedynym plusem jest estetyka i wygląd sklepu.