Opinia użytkownika: El@
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W poszukiwaniu polecanego kalendarza dla dziecka odwiedziłam sklep Empik. Wygląd i zachowanie personelu bez zastrzeżeń. W tym sklepie można dużo rzeczy ciekawych kupić, a gdy nie ma danej rzeczy na sklepie, kasjerka sprawdza na stronie sklepu internetowego dostępność. Na szczęście mój kalendarz był dostępny, jednynie pracownik sklepu sprawdził dostępność książki na stronie internetowej sklepu i cenę w sprzedaży internetowej. Cena w sklepie była wyższa od ceny internetowej ale nie chiałam czekać na kalendarz i kupiłam go w sklepie. Wszystko było sprawnie i kompetentnie jedynie uwagę zwróciłam na nieprawidłowe oznakowanie produktów. Na półkach były podkładki i ozdoby, a napis na górze półki mający na celu szybkie wyszukanie asortymentu wskazywał, że tam powinny być kalendarze. Na półkach były książki, a napis na górze półki wskazywał, że tam mają być artykuły papiernicze. Trochę to mylące.