Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Acer
Treść opinii: Mój lekko wysłużony netbook firmy Acer z dnia na dzień po prostu przestał reagować na jakiekolwiek próby uruchomienia jego. Z racji tego nie miałem możliwości nawet w jakikolwiek sposób podjąć próby odzyskania danych. Jedynym rozwiązaniem okazało się zgłoszenie sprawy do firmy Acer i oczekiwanie na propozycję rozwiązania problemu z ich strony. Poprzez formularz kontaktowy na ich stronie skontaktowałem się z doradczynią klienta tejże firmy i opisałem problem. Zostałem poinformowany, że po przesłaniu mailem do nich przeze mnie kopii dowodu zakupu po mojego netbooka przyjedzie kurier i odbierze go do naprawy. Zatem wysłałem kopię dowodu zakupu w wersji elektronicznej mailowo, a następnie przygotowałem swojego netbooka do wysyłki w oryginalnym opakowaniu oraz z całym oprzyrządowaniem (gdyż takie dostałem zalecenia) i oczekiwałem na przyjazd kuriera. Nie czekałem zbyt długo gdyż kurier już zjawił się następnego dnia u progu moich drzwi, odebrał ode mnie zapakowany sprzęt oraz wręczył mi potwierdzenia nadania przesyłki oraz poinformował o możliwości śledzenia przesyłki poprzez ich stronę internetową. Mój netbook już następnego dnia po transporcie samolotem był w Czechach czyli w siedzibie firmy Acer, o czym zostałem poinformowany. W przeciągu 2 tygodni moja usterka została zlikwidowana, a na dodatek w ramach przeprosin od firmy Acer za utracone bezpowrotnie dane został mi wymieniony dysk twardy na model o większej pojemności. Cały proceder trwał nieco ponad 2 tygodnie, w międzyczasie miałem cały czas dostęp do wszelkich informacji na temat postępu reklamacji. Uważam, że takie podejście do klienta jest godne do naśladowania dla przedstawicieli innych firm.