Opinia użytkownika: Marmaggi
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Do marketu OBI udałem się w celu zakupu łańcuchów śniegowych do auta osobowego. Przy wejściu do hipermarketu (z uwagi na porę roku) zauważyłem ubrudzoną podłogę - wodą ze śniegu. Po krótkim poszukiwaniu umiejscowienia łańcuchów zapytałem jednego z pracowników gdzie są wyeksponowane. Uzyskałem konkretną odpowiedź i wskazanie miejsca ekspozycji. Łańcuchy śniegowe wyeksponowane były w jednym miejscu, obok głównych regałów. Estetyka i ekspozycja prawidłowe. Opis cen nie budził zastrzeżeń i wskazywał prawidłowo cenę za poszczególne rodzaje łańcuchów. Na jednej z etykiet zauważyłem jednak dopisany odręcznie dodatkowy opis dotyczący jednego z rodzajów łańcuchów. Oferta łańcuchów podstawowa - tylko z jednej firmy. Oferta jednak umożliwiała jednak zakup łańcuchów do różnych rozmiarów opon. Cena sprzedaży przystępna i odpowiednia do rodzaju łańcuchów. Porównywalna z ceną w innych punktach sprzedaży. Ilość czynnych kas umożliwiła szybką obsługę. W kolejności byłem trzecim Klientem. Czas oczekiwania na obsługę nie przekroczył 4 minut. Przy podejściu do kasy pracownik przywitał mnie uśmiechem, nawiązał kontakt wzrokowy oraz przywitał się zwrotem Dzień Dobry. Podczas obsługi zapytał, czy życzę sobie fakturę oraz o formę płatności. Na zakończenie obsługi zaproponował dodatkowo możliwość zakupu baterii. Aktywna sprzedaż prowadzona w naturalny sposób.