Opinia użytkownika: Justyna_47
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Chciałam zrezygnować z internetu bezprzewodowego, gdyż bardzo dużo musiałam płacić za abonament, a limit bardzo szybko się kończył (za 7 GB płaciłam 75,00 zł). Jednak naliczyli mi karę a do tego wystawili kolejne faktury do opłacenia, czyli wyszło na to, że musiałam zapłacić karę za rezygnację, a dodatkowo za usługę, której już nie miałam. Chciałam złożyć reklamację, jednak Pani dzwoniła na infolinię, bo mówiła, że sama nie wie, dlaczego tak jest. W sumie po ok pół godziny oczekiwania wyszło, że moja rezygnacja została "zawieruszona" i wprowadzona do systemu kara, ale nie wyłączona do końca, dlatego została wystawiona faktura za dalsze korzystanie. Pani przygotowała reklamację, ale kiedy powiedziałam jej, że chcę ubiegać się o zwrot nadpłaconych pieniędzy, ponieważ zapłaciłam i karę i fakturę, bo nie wiedziąłam, że taka sytuacja zaistniała, Pani w końcu stwierdziła, że lepiej będzie jak to sama napiszę, bo ja wiem lepiej, jak ja chcę to rozwiązać i lepiej sformułuje moje myśli. W sumie wyszło, że zostałam odesłana z pustym formularzem i napisać reklamację musiałam sama.