Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ostatnio przedłużałem umowę w T-Mobile i niestety niemiło się zaskoczyłem. Mianowicie telefon, który wybrałem to HTC Desire X, chciałem go w kolorze czarnym. Okazało się, że nie jest on nigdzie dostępny i nikt nie wie kiedy będzie. Wykonałem mnóstwo telefonów na Biuro Obsługi i każdy konsultant mówił mi co innego, jeden mówił, że jeśli przedłużam umowę przez Biuro Obsługi to mogę wziąć telefon w każdym punkcie T-Mobile, drugi mówił, że się nie da i telefon musi przyjść kurierem i nie ma innej możliwości, kolejny/na mówił, że odbiorę telefon w sklepie firmowym. Jedna wielka porażka, każdy mówi co innego i nikt nic nie wie. Dopiero po dwóch tygodniach od znajomego z salonu T-Mobile dowiedziałem się siedząc u niego w salonie, że jest dostępnych na magazynie 7 szt. Na szczęście udało mi się w szybko zadzwonić na Biuro Obsługi i telefon jest już w moich rękach po wielu przejściach. Kolejna sprawa to taka, że kupiłem w T-Mobile kartę za 50 zł chyba tydzień temu i kod nie dział, wysłałem zgłoszenie na Biuro Obsługi i nic dalej nie wiem, a konto dalej nie doładowane. T-Mobile to jedna wielka porażka według mnie.