Opinia użytkownika: Michał_1770
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Odzwiedziłem dzisiaj stacje sieci Orlen w celu zakupienia kawy. Bardzo polecam kawę na stacjach oznaczonych logo Stop Cafe, gdyż moim zdaniem jest ona bardzo smaczna (w szczególnośći Capuccino). Po krótkiej chwili czekania w kolecje do drugiej kasy podszedł Pan z personelu w starszym wieku i jakby od niechcenia zaprosił do kasy. Poprosiłem o kawę, zapłaciłem i udałem się szybkim krokiem do kawiarki ponieważ byłem w pośpiechu. Niestety kawiarka jak każda maszyna może się popsuć. Podczas robienia kawy mleko rozpryskało się po zewnętrznej części kubka i został on do połowy napełniony napojem. Wziąłem kubek i podszedłem do kasy informując Pana, u którego dokonałem zakupu o uszkodzonej kawiarce. Pan wolnym krokiem udał się do kawiarki i stwierdził że dysze do spieniania mleka się zatkały. Po chwili zaproponował dolanie mleka z karotnu do kawy. Oczywiście poprosiłem i po dodaniu mleka kawa znacznie się ochłodziła. Wychodząc Pan przeprosił mnie za zaistniałą sytuację (niestety bez przekonania). Moim zdaniem, powinien spróbować przeczyścić dysze i zaproponować nową kawę.