Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Koleje Śląskie
Treść opinii: Stawiłem się na dworcu przy kasie biletowej po godz. 12:35 celem zakupu biletu na pociąg, którego odjazd planowany był na 12:48 do Katowic. Na 4 okienka kasowe wszystkie pozamykane. Na czas remontu jedno niby otwarte sprzedaje bilety, ale zamknięte bo kasjer w godz.od 12:30 do 13:00 ma planowaną przerwę o czym wie chyba on sam bo trudno żeby pasażer przewidywał takie nieprzewidywalne "numery" w co bądź nie małym mieście. Przed kasą stało ok. 5 osób lecz nikt i nic nie dopytywał tylko czekali, być może znajdzie się ktoś mądry i pomoże problem rozwiązać, bo jak tu z takiego dworca wsiadać do pociągu bez biletu? Stało się tylko to, że pociąg nadjechał a ludzie i ja sam bez biletu. Narażeni byliśmy na zapłate extra tzw. manipulacyjną 10zł do każdego biletu bo tak sobie konduktorzy czy kierownicy pociągów liczą. Totalne lekceważenie klientów kolei śląskich. Co gorsze, na dworcu nie ma automatów biletowych. I jak w piosence ..."wsiąść do pociągu byle jakiego i bez biletu,dalej do celu"....