Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Rozmowa przychodząca z konsultantką jednego z operatorów komórkowych, która dała mi do myślenia... Po odebraniu telefonu konsultantka nie czekając na moją odpowiedź lub reakcje po swoim radosnym "witam" przeszła do prezentacji oferty fantastycznie szybkiego i taniego mobilnego internetu. Po mojej odpowiedzi iż nie jestem zainteresowany zapytała "dlaczego?"...hm stwierdziłem, że nie jest mi potrzebny śmiejąc się ironicznie. Zapytała ponownie "dlaczego?" a no dlatego, że juz jestem Waszym Klientem i mam u Was mobilny internet. Dłuższa chwila ciszy, która nie powinna mieć miejsca i reakcja - a może chce Pan dla dziecka ? Wszystko fajnie i ciekawie tylko wie Pani powiedziałem staram się z żoną o dziecko już od 3 lat ( zażartowałem). yyy nastąpiło rozłączenie bez pożegnania. Świadczy to o tym jak słabo przygotowani ( przeszkoleni ) sa konsultanci infolinii. Sam początek gdzie kobieta z automatu rozpoczęła prezentację rozwiązania bez weryfikacji w systemie czy mam usługę oraz bez wywiadu na temat tego czy jest mi potrzebna spowodował, że została przeze mnie skreślona. Prezentacja produktu to tak naprawdę tylko informacja o jego cenie i prędkości - brak informacji o języku korzyści - do czego mogę ten internet wykorzystać, co dzięki niemu mogą mieć czy osiągnąć. No i brak poczucia XXI wieku - czyli brak świadomości o ogólnych pytaniach związanych z domownikami a nie dziećmi. Żyjemy w czasach związków homoseksualnych - równie dobrze mogłaby się zapytać homoseksualisty " Co na to Pana żona?". Brak tolerancji, wiedzy szkoleniowej a także umiejętności budowania pozytywnej relacji z Klientem.