Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: W placówce nawet nie zauważono, że pojawił się Klient gdyż wszyscy zapatrzeni byli w swoje komputery. Gdy dosiadłem się do jednego z biurek zaskoczona Pani rozpoczęła swoją obsługę pytając mnie "o co chodzi?" Gdy wytłumaczyłem jak wygląda sprawa uzyskałem odpowiedź, że bedzie cięzko. Pani nawet nie poprosiła o dowód żeby zerknąć w system i zobaczyć jak wygląda sytuacjia na moim koncie - z miejsca stwierdziła, że tej czynności nie da się wykonać bez ważnego numeru ID. Wykonała telefon i czekała na linii ponad 15 minut ( ja razem z nią ) nie wiedząc o co tak naprawdę chodzi. Nie obsłużono mniena satysfakcjonującym poziomie i nie rozwiązano mojego problemu mimo informacji, że bardzo mi zależy. Podczas obsługi zamiast skupić się na moim problemie rozmawiano o sałatce rybnej oraz o zakupach, które miała zrobić jedna z pracowniczek Pani, która mnie obsługiwała. Oczywiście non stop przychodzące połączenia na telefon leżący na biurku co wyglądało mało profesjonalnie. W sytuacji kiedy obsługująca mnie pracownica miała problemy z komputerem wydarła się przez całą placówkę do kolegi siedzącego dalej " Rafał, czy Tobie te nie działa portal?". Zero profesjonalizmu, brak odpowiedniego podejścia do Klienta, brak prezencji i podstawowych umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.