Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wysłałem 3 smsy ws duplikatów faktur na numer Orange 6505 /czas mnie ponaglał/, rozmawiałem ponadto z infolinią 19393 trzy razy i prosiłem o przesłanie faktur na mój adres emailowy, co miało trwać ok 2 dni. Stało się inaczej, czekałem prawie 2 tygodnie na faktury, które przesłano pocztą. Teraz będzie doliczona usługa do faktury,które od dawna otrzymuję na emaila. Nie wiem dlaczego nie można dogadać sięz operatorami Orange. Robią jak chcą, a klienta nie słuchają o co prosi. Podobnie kilka miesięcy temu miałem problem z telefonem, a przysłali technika do internetu, który działał prawidłowo. Nie pierwsza to wpadka, gdzie dochodzi do nieporozumień. Orange robi jak chce, a klient musi poddać się jego woli.... Po połaczeniu TP z Orange jakość usług wyraźnie spadła i moloch Orange nie daje sobie rady, tak jak poprzednio TP, ktore klienta jednak wysłuchiwało, szanowało i działało zgodnie z jego oczekiwaniami, czego o Orange powiedzieć nie można. Najgorsze jest to, że nie można skontaktować się z przełożonymi, kierownictwem kiedy wyczerpują się kompetencje infolinii. Uważam to za lekceważenie klienta.