Opinia użytkownika: gosiq
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Chciałabym skrytykować politykę i podejście do klienta w tym sklepie. Dzisiaj kupiłam tam biustonosz. Po przymierzeniu w domu okazało się, że jest za duży, więc udałam się do Lidla, aby wymienić go na mniejszy rozmiar. Biustonosz był w nienaruszonym stanie z metkami, tylko raz przymierzony. Na miejscu ku mojemu zdziwieniu poinformowano mnie, że regulamin nie przewiduje zwrotu ani wymiany bielizny osobistej. Nigdzie o tym nie można przeczytać, a przynajmniej nie w widocznym miejscu, aby klient miał tego świadomość i kupował na własną odpowiedzialność. jest to dla mnie nabijanie klienta w butelkę i niebywałe w dzisiejszych czasach. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Pani, która mnie o tym informowała była wg mnie nieludzka, niemiła, niekompetentna i pozbawiona zdrowego rozsądku. Przecież w każdym innym sklepie można przymierzać taką bieliznę, jak biustonosz lub dokonywać wymian, jeżeli nie ma możliwości przymierzenia na miejscu. Jest to zupełnie normalne. Dziwi mnie, że nie pilnują, aby klienci nie wyjmowali i nie dotykali, czasem brudnymi rękami, bielizny osobistej, którą ktoś inny później kupuje, a nie przyjmują zwrotów. I teraz straciłam pieniądze i mam w dodatku w domu niepotrzebną rzecz, bo każda kobieta wie, że biustonosz powinien być dobrze dopasowany, bo to biustonosz a nie t-shirt. Bardzo zawiodłam się na tym sklepie i przestrzegam innych przed tego typu zakupami w Lidlu.