Opinia użytkownika: Andrzej_611
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Chciałbym zwrócić uwagę i przestrzec potencjalnych klientów sieci sklepów RTV AGD. Otóż 2 lata temu zakupiliśmy z małżonką lodówkę. Sprzedawca zaproponował nam przedłużenie gwarancji na okres 5 lat(2 lata podstawowej+ 3 lata dodatkowo). Z doświadczenia z innymi lodówkami które psuły się nam zaraz po okresie gwarancji(wyciekał freon i lodówki wtedy nie opłaca się naprawiać bo to kosztuje 500-700 zł.) zdecydowaliśmy się na zakup dodatkowej gwarancji-zapłaciliśmy 325zł. Tuż po upływie podstawowej gwarancji lodówka zaczęła szwankować a mianowicie robi się to samo co z poprzednimi czyli wycieka freon. Zadzwoniłem na infolinię RTV AGD żeby zgłosić lodówkę do naprawy. Jakież było moje zdumienie kiedy pani na infolinii powiedziała że nie mamy dodatkowej gwarancji tylko jakiś pakiet bezpieczeństwa od zdarzeń losowych typu hydraulik, elektryk itp. Pojechałem więc do sklepu w CH Wileński ale kierownik rozłożył ręce i potwierdził to co usłyszałem na infolinii. Daliśmy się nabić sprzedawcy w butelkę. Ostrzegam przed tym. Upewniajcie się dokładnie co kupujecie bo niesprawdzenie w porę tego słono będzie was kosztować.