Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: EURO AGD RTV jest sklepem często odwiedzanym przez klientów,zawsze można natknąć się sporą liczbę odwiedzających.Jednak przy kasach nie znajduję kolejek jedynie gdzie czasem są zastoje to stanowisko ratalne.Wynika to raczej z wyczerpującego i dokładnego opisu zaciąganego kredytu ratalnego na zakup towarów oraz sporej ilości potrzebnych danych kredytobiorców.Na początku ankiety przyznałam ocenę na 3+ ponieważ odjęłam 1 punkt za to,że można poprawić jakość usług poprzez stworzenie jeszcze jednego stanowiska do podejmowania rat.Wówczas nie byłoby zastojów szczególnie w dni o dużym natężeniu klientów np w dni świąteczne,wyprzedaże itp.Kolejny odjęty punkt za obsługę a dokładnie odsyłanie po informację do osoby z działu,który jest jej przypisany.Podstawowe informacje są udzielane przez wszystkich pracowników,jednak kiedy chodzi o konkrety bądź samą sprzedaż to pracownik odsyła do pracownika konkretnego działu,w którym znajduje się interesujący nas przedmiot.Lepiej jest gdy przy większych zakupach obsługuje nas jeden a nie kilku pracowników.Z obserwacji widać,że osoby pracujące w tym sklepie szybko podchodzą do klienta,żeby pośpieszyć z pomocą.Mimo sporej ilości klientów nie czeka się zbyt długo na obsługę działu chyba że jest natłok klientów,wówczas do pomocy idą pracownicy kasy lub nawet z miejsca ratalnego gdy nikt w chwili obecnej nie zaciąga rat.Ogólnie sklep jak i pracownicy sprawiają miłe i dobre wrażenie,nasuwa się chęć do ponownych odwiedzin i to nie tylko w celu zakupu ale także uzyskania informacji na temat nowinek w świecie sprzętów domowych.Pracownicy chętnie udzielają odpowiedzi na zadane pytania,mimo poinformowania pracownika,że tylko oglądam lub nie chcę kupić ale chciałam dowiedzieć się czegoś o produkcie.Wracając do samego sklepu to jest w nim czysto i schludnie.Ceny są dosyć wysokie ale można trafić na promocje.Wyższe ceny mogą się brać z tytułu najnowszych sprzętów,dopiero co wypuszczonych na rynek.Sklep jest dobrze rozreklamowany,wszędzie można zobaczyć gazetki z aktualną oferta.Jak już wcześniej napisałam,w celu zwiększenia jakości sklepu to zmieniłabym obsługę z kilku na jednego pracownika w przypadku kupna kilku produktów oraz uruchomiłabym dodatkowe miejsce obsługi ratalnej.