Opinia użytkownika: Anna_2938
Dotycząca firmy: Wojskowy Instytut Medyczny
Treść opinii: Zgłosiłam się do szpitala w celu przyjęcia na oddział. Przyszłam chwilę przed godziną 7:00, pobrałam numerek-planowe przyjęcia-i zatopiłam się w oczekiwaniu. Był to pierwszy dzień działania systemu EWUŚ więc liczyłam, że o 8:00 będę już leżeć na oddziale. Niestety, system to system i nie mógł działać idealnie, 40 osób przede mną i po godzinie 9:00 dopiero mnie zarejestrowano. W czasie oczekiwania obserwowałam wszystkich pozostałych pacjentów oraz pracowników. Przykro stwierdzić, ale widok smutny-ludzie cierpiący, schorowani, większość zagubiona w obowiązku pobierania numerku a na dodatek jaki numerek-planowe przyjęcie czy diagnostyka? Personel pytany o pomoc odpowiadał chłodno, że przecież wszystko jest rozpisane na automacie (nieważne, że starsi ludzie mają problemy ze wzrokiem czy podejściem do automatu). Pacjent wyglądał na tej izbie jak zło konieczne, z którym trzeba coś zrobić bo głowę zawraca a personel zachowywał się jakby był królami świata-zwłaszcza grupa młodych - chyba lekarzy- za okienkiem "informacja" bardzo pogardliwie traktowała "interesantów" a nawet nie kryła się z niemiłymi komentarzami. Smutne, zwłaszcza że kiedyś Ci młodzi wszechmocni zamienią się miejscami z tymi niedołężnymi.