Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_2421

Dotycząca firmy: E.Leclerc

Treść opinii: Z racji miejsca zamieszkania, często mam przyjemność bywać w sklepie E.Leclerc, więc moja opinia nie jest opinią jednorazową a wynikiem obserwacji ostatnich miesięcy. W tym sklepie znajduje się stoisko mięsne, bardzo dobrze zaopatrzone, na którym znajdują się również wyroby garmażeryjne, sałatki, surówki oraz ryby, które są wyeksponowane w oddzielnych lodówkach. Jakość wyrobów jest bez zarzutu a problemem jest kolejka klientów, którzy zainteresowani zakupem określonego towaru stają przy konkretnej lodówce czekając na obsługę. Przez dłuższą chwilę nikt z obsługi nie reaguje, a następnie klient dostaje średnio uprzejmą informację, że "tu jest jedna kolejka". Doświadczyłam tego i ja, i osobiście byłam świadkiem kilku identycznych sytuacji. Zaznaczam, że klient widząc kilka pań na stoisku (często są cztery osoby ubrane w strojach firmowych z czepkami na głowie, więc są obsługą) jest przekonany, że stając np. przy lodówce z rybami zaraz zostanie przez którąś z nich obsłużony. Niestety.... W zamian otrzymuje szorstką informację i albo się do niej stosuje, albo odchodzi zrezygnowany. W tym konkretnym dniu byłam również w sklepie, stając grzecznie w jednej bardzo długiej kolejce ( 9 osób przede mną). Na stoisku były 4 osoby z obsługi. Dwie z nich obsługiwały, a dwie zajmowały się krojeniem wędlin i pakowaniem sera. Klient stojący przede mną dwukrotnie zadał paniom pytanie, czy mają uprawnienia do obsługi klientów na co otrzymał odpowiedź, że tak. Zirytowany drążył więc temat, dlaczego więc pani nas nie obsługuje...? I tu niespodzianka! Pani odpowiedziała tak: szef mi kazał zająć się serem, więc to robię. Druga podobnie: muszę dokroić wędlin, więc to robię. Klient, bardzo zdenerwowany, zrezygnował więc z zakupów. W tym dniu byłam świadkiem rezygnacji dwóch osób!Moim zdaniem coś jest nie tak.... Albo szef nie panuje nad pracownikami, którzy zbyt dosłownie traktują polecenia, nie zważając na dobro klientów, albo należałoby zająć się przeszkoleniem obsługi stoiska wskazując PRIORYTETY, w tym jako pierwszy obsługę klientów! Tak, czy inaczej ten problem należałoby szybciutko rozwiązać, bo sklep traci klientów....