Opinia użytkownika: Justyna_1382
Dotycząca firmy: Apteka Wielkopolska
Treść opinii: Dnia 4 stycznie bierzacego roku o godzinie 10 razo udalam sie do Apteki Wielkopolskiej, mieszczacej sie na ul. Zwyciestwa 110, celem odbioru zamowionego wczesniej przez telefon plynu odkazajaco-dezynfekujacego KODAN TINKTUR FORTE. Po wejsciu do Apteki zwrocilam uwage na czytsa podloge, poniewaz pomimo ze na zewnatrz padal snieg z deszczem, wewnatrz Apteki, zaraz przy drzwiach wejsciowych, podloga byla bardzop czysta i sucha. W sroku bylo tylko dwoch klientow, a ze wszystkie stanowiska byly otwarte, wiec od razu podeszlam do wolnego stanowiska. Pzrywitala mnie bardzo mila i kompetentna Pani magister, i spytala, czym moze mi sluzyc. Niestety po krotkiej chwili i dwoch rozmowach telefonicznych do hurotwni farmaceutycznej, okazalo sie, ze plym ktory zamowilam jeszcze nie dotarl do apteki, jeszcze go nie dowieziono z hurtowni, przeproszono mnie i poproszono o ponowne przyjscie nastepnego dnia rano. Poinformowano mnie o mozliwosci zalozenia konta "stalego klienta Aptek Wieslkopolskich" i o wszystkich wynikajacych z tego korzysciach. W zamian za te niedogodnosc zaoferowano mi rowniez rabat nba zakup wybranych suplementow diety w wysokosci 30 %. Nastepnego dnia plym kODAN juz na mnie czekal od samego rana. Jeszcze raz mnie przeproszono, a ja dokonalam zakupu suplementow diety na oferowane poprzedniego dnia 30 % znizki. Bylam bardzo zadowolona z kompetencji i milej obslugi w tej aptece, i mimo ze musialam sie tam pofatygowac az 2 razy, na pewno tam jeszcze wroce.