Opinia użytkownika: Kamil_741
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Moje doświadczenia z Polo Marketem na ul. Gertrudy są bogate, jednak jedna rzecz szczególnie mnie irytuje, mianowicie nagminny brak koszyków przy wejściu. Jest to względny problem, gdy akurat kolejki do kas są niewielkie (a zdarza się to bardzo rzadko) i można dostać się do koszyków zostawianych przez klientów pod taśmą, w innym przypadku musimy poruszyć cały tłum i przebić się to miejsce lub poradzić sobie bez kosza. Wybieranie zakupów także nie należy do najprzyjemniejszych, wąskie alejki w połączeniu z masą ludzi wymuszają często ruch wahadłowy, a tymczasem czas upływa. W końcu mamy swoje zakupy i ustawiamy się w kolejce. Tylko nie do końca wiadomo jak, bo widywałem tam już różne konfiguracje - raz odrębny ogonek do każdej kasjerki, innym razem jedna kolejka do wszystkich. A pomyłka grozi zepchnięciem na sam koniec, bądź głośnym komentarzem ze strony współoczekujących. Do tego wyraźnie zmęczone panie choć starają się być uprzejme i profesjonalne, często się mylą. Rozumiem, że w takich miejscach głównym atutem są niskie ceny, ale chyba warto jednak zadbać chociaż o to, by klient miał do czego wrzucić towar i nie musiał zastanawiać się w jaki sposób za niego zapłacić.