Opinia użytkownika: Natalia_896
Dotycząca firmy: wojas
Treść opinii: Pojechałam dzisiaj do sklepu obuwniczego Wojas, mieszczącego się w Centrum Handlowym SCC, by odebrać buty zaniesione przed świętami do reklamacji. Jeśli chodzi o proces reklamowania obuwia - reklamacja została pozytywnie rozpatrzona i w tej kwestii żadnych zarzutów do firmy nie mam. Podczas dzisiejszej mojej wizyty spotkałam się z niemiłą obsługą klienta. Nie zostałam powitana przy wejściu, sprzedawczynie sprawiały wrażenie zniechęconych pracą. Nie miałam przy sobie numeru reklamacji (tylko i wyłącznie dlatego, iż buty nie należą do mnie - odbierałam, bo akurat przejeżdżałam obok sklepu). Na tę wiadomość sprzedawczyni rzuciła tylko krótkim "Niech pani poda nazwisko, spróbuję to znaleźć.", wyraźnie oburzona całą sytuacją i ruszyła na zaplecze. Buty zostały mi przyniesione bardzo szybko. Podczas wydawania zadałam pytanie, jak działa teraz okres ponownej gwarancji, ponieważ nie miałam wiedzy na ten temat. Interesowało mnie, czy od dnia dzisiejszego liczy się nowa gwarancja, czy dalej trwa poprzednia. Pani sprzedawczyni tonem wyśmiewającym mnie udzieliła mi informacji, sprawiając wrażenie zdziwionej, że nie mam pojęcia o takich sprawach.Wszyscy pracownicy w sklepie mieli stroje firmowe. Do czystości również nie mam zarzutu.