Opinia użytkownika: leslow
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Salon na zewnątrz prezentuje się ładnie, ta samo wrażenie pozostaje po wejściu do środka. Ładne wnętrze, zdjęcia, plakaty reklamowe, aktualna oferta i wydawałoby się świetnie zorganizowana obsługa klienta. Wrażenie robi automat do obsługi kolejki. Podchodzimy, wybieramy rodzaj usługi i otrzymujemy bilecik. Na nim nasz numer w kolejce i liczba oczekujących osób, a na wyswietlaczach kolejny klient według wskazań automatu. No i na tym koniec rewelacji niestety. Dalej juz tylko jest gorzej. Mając nadzieję, że jedna z pań po obsłużeniu kolejnego petenta, naciśnie jakiś guzik i wyświetli się numer następny, zawiodłem się szczerze. Pani skończyła, wstała i podeszła do kolejnej osoby oczekującej i zaczęła ją obsługiwać. Ok, może tak ma być, ale po kilku minutach do salonu wszedł następny klient. Zadzwonił, porozmawiał, a po chwili z zaplecza wyszedł Pan i zaprowadził klienta do wolnego stanowiska. Po 20 minutach podszedłem do pracownika wpatrzonego w monitor komputera (bez klienta) i zapytałem czy te numerki na bilecikach do kolejki sa respektowane. Pan Pracownik, nie odwracając wzroku od minotora powiedział, że tak tak oczywiście. Wyszedłem...