Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Nie jestem w tym supermarkecie często i regularnie.Może dla tego nie zniechęcił mnie do siebie. Nie wątpliwie coś w tym jest .Sklep daje się „oswoić” .Nawet zaglądając tu od czasu do czasu możemy zanotować co gdzie jest i szybko uwinąć się z zakupami.Ceny są przystępne, są produkty pod marką własną niestety nie ma wskazanego producenta.W głębi hali mamy stoisko mięso, sery i wędliny na wagę.Irytuje mnie częsta praktyka sklepów i podawanie ceny za 100g niby drobiazg ale czuję tu manipulację pewną.Duży atut to odrębna hala z napojami „dyskont napojowy”Odrębna jednak wejście na halę ogólną i tę napojową teraz już jest wspólne co na plus zdecydowanie zapisuje.Gorzej w punkcie obsługi klienta.Jeden pracownik obsługuje zwroty produktów, np. wówczas gdy cena się ich nie zgadza co często tu ma miejsce i na to trzeba bardzo uważać , butelki, depozyt.Przy kasie obsługa znacznie sprawniejsza.Ale trzeba chwile poczekać na swoją kolej.Wracają jeszcze na chwilę na halę sprzedaży to dramatycznie pusto i w nieładzie ( puste kartony po owocach) wyglądało stoisko warzy- owoce które jest tuż za wejściem a więc wizytówka na dzień dobry fatalna.Mimo że krząta się tu pracownik w czerwonym przed kolano fartuchu koszulowym nie może jakoś zapanować nad całością tego bałaganu.Warzymy tu produkty samodzielnie (są dwie proste w obsłudze wagi elektroniczne z dużymi klawiszami opatrzonymi w obrazki produktów.Dla naklejek pomyłek przewidziano podkładkę by nie przyklejać ich gdzie popadnie.Jak zapomnimy zważyć by kasjerka lub my blokując kolejkę nie musieli pędzić na drugi skraj sklepu waga „awaryjna „ jest za linią kas.Zakupy udane, nie do końca szybkie, ekonomiczne.Kauflandul. Józefa Mehoffera 8403-189 WarszawaTel.: +48 22/ 7 47 08 27