Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Odwiedziłam placówkę banku w celu wypłaty gotówki. Okres po świąteczny był wyczuwalny. Na sali operacyjnej przyjmowały 2 dysponentki. Jedna z Pań obsługiwała petenta a druga była teoretycznie wolna. Niestety właśnie tylko teoretycznie. Byłam jedynym klientem (po za obsługiwaną już panią). Musiałam poczekać aż II kasjerka zakończy rozmawiać z kimś przez tel komórkowy. Stałam w pobliżu okienka i zmuszona byłam wysłuchać jej rozmowy tel o koszmarnych świętach. Po ok 7 minutach Pani raczyła mnie przyjąć.Po rozpoczęciu obsługi Pani kasjerka wykazała się już profesjonalizmem jednak niedopuszczalny dla mnie był czas oczekiwania i mimowolne słuchanie prywatnej rozmowy kasjerki.Gotówka została wypłacona sprawnie i szybko jednak nie do końca bez komplikacji. Pani kasjerka przekazała mi do podpisania kwit potwierdzający odbiór pieniędzy. Po tym jak już złożyłam podpis na dokumencie , Pani poinformowała mnie ze nie może go przyjąć ponieważ podpis jest nie zgodny z tym jakim opatrzyłam dowód osobisty. Z nieco nieprzyjemną miną wydrukowała potwierdzenie jeszcze raz i rozkazującym tonem nakazała złożyć podpis identyczny jak na dowodzie. Nadmienię ze dowód wyrobiłam w wieku 18 lat a obecnie mam 30 wiec charakter i styl mojego pisma nieco się zmienił. Nie to jednak było problemem- a fakt ze nie poinformowano mnie ze podpis ma być zgodny z wzorcem na dokumencie tożsamości.