Opinia użytkownika: Grzegorz_1012
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zaraz po świętach okazało się że muszę wymienić kartę sim w Orange. Udałem się zatem do Centrum Handlowego w Blue City. Oczywiście zastałem gigantyczną kolejkę do konsultantów, których na sześć stanowisk było trzech, ale cóż musiałem akurat tam odczekać swoje bo nigdzie indziej nie byli w stanie pomóc mi. Dodam iż była to zwykła karta sim która nagle przestała działać. Po 40 minutach dostałem się do jednego z konsultantów który z chwilą zajęcia się moją sprawą miał mnóstwo dodatkowych spraw nie związanych ze mną a mianowicie, dostał pilny telefon, później koleżanka obok poprosiła go o pomoc w rozwiązywaniu problemów innego klienta a jak już usiadł do stolika to nagle pojawił się klient z kolejki, kolega dodam z prośba o pozostawienie mu jakiegoś telefonu. Każdego by to zirytowało tak jak i mnie, dlatego w trakcie załatwiania przez niego spraw swoich powiedziałem że jest strasznie nie kulturalny i podziękowałem za obsługę. Takich pracowników zatrudnia Orange.