Opinia użytkownika: Maciej_893
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: moja obserwacja dotyczy w zasadzie dwóch sklepów. Kupując buty w Bonarce po około 2 miesiącach zgłosiłem reklamacje w slaonie na ul.Zakopiańskiej w Krakowie - gdzie mam bliżej . I tu duże zdziwienie - nie przyjmą butów bo były kupione w Bonarce, na moje pytanie dlaczego - bo takie mają przepisy wewnętrzne itd.Suma sumarum musiałem jechac do tej bonarki . Tu również twierdzą że takie maja przepisy . Dostaje telefon do Menagera - odbiera i jak twierdzi tak jest bo takie dostali polecenie na zarządzie itd , itd. Po doch tygodniach kupuje buty w bonarce i pytam Panią czy jeżeli będe chciał zgłosic reklamację to mogę w galerii kazimierz bo tam mieszkam - pani twierdzi że oczywiście. Buty naprawione w terminie . ogólnie obsługa bardzo sie zepsuła , jeżeliu chodzi o kompetencje , jezeli chodzi o obsługę klienta teraźniejszą Panie bardzo miłe, dość rzeczowe doradzają z gustem. Najgorsza obsługa w chwili reklamacji.Salon czysty , schludny - wszystko na ze smakiem i na wysokim poziomie.