Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WP.pl
Treść opinii: Pomoc techniczna dla bezpłatnej poczty wp.pl jest bardzo zła. Kilka dni temu (2 stycznia) zauważyłam, że różne maile dochodzą mi z opóźnieniem (np. powiadomienia o zakończeniu moich aukcji na portalu aukcyjnym), czasem kilkuminutowym, a czasem kilkugodzinnym. Część takich maili nie dotarła w ogóle. Ponadto znajoma, która ma pocztę na innym portalu wysłała mi 2 maile i nie dotarły. Sama sobie wysyłałam maile z różnych poczt i nie dotarły. Moja koleżanka mająca pocztę na wp.pl nie dostała e-maili ode mnie. Jasne więc stało się, że poczta wp.pl ma jakąś awarię. Postanowiłam ją zgłosić przez formularz kontaktowy. Chętnie bym zadzwoniła, ale było już późno i telefon był nieczynny, ponadto połączenia są drogie (ponad 1 zł za minutę). W formularzu kontaktowym jasno i wyczerpująco opisałam problem. Zaginione maile do dzisiaj nie dotarły. Dopiero dziś (po 5 dniach od zgłoszenia problemu) otrzymałam lakoniczną odpowiedź od pomocy technicznej wp.pl o treści: "Dziękuje za kontakt z Działem Obsługi Klienta portalu Wirtualna Polska. Obecnie dostarczanie wiadomości działa poprawnie." Żadnego wyjaśnienia przyczyn problemu, żadnej informacji o tym czy i kiedy otrzymam zaginione maile (według FAQ poczty wp,pl nie ma możliwości, aby maile zaginęły - ponoć trafiają albo do odbiorcy, albo do nadawcy). Zadałam pytanie, czy otrzymam zaginione maile, póki co czekam na odpowiedź, pewnie trochę to potrwa. Ocena -4, a nie -5 za to, że w ogóle była jakaś odpowiedź.