Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Przystępność godzin pracy siedziby - bardzo kiepska. Pracują do 16, żeby zostać obsłużonym trzeba zjawić się po 14 i odstać ponad godzinę w kolejce.. Czyli większość osób może mieć spory problem. Liczba miejsc siedzących w poczekalni malutka, kilkanaście osób stało, w tym osoby z dziećmi, starsi ludzie.. Jeżeli jest się osobą korzystającą z MOPSu i przychodzi zrobić awanturę o odłączony prąd ma się o wiele większą siłę przebicia - krzyki, awantury i pretensje o spóźniony zasiłek wystarczają, żeby zostać obsłużonym poza kolejką. Uczciwie płacący (czy też chcący płacić - jak np. my podpisujący dopiero z nimi umowę) musieliśmy jednak grzecznie odstać swoje. Na koniec wizyty jednak bardzo poprawiła nam humor pani bardzo zaangażowana w swoją pracę, której udało się podpisać z nami umowę mimo, że była prawie punkt 16. To niestety nie był koniec przygód z firmą. Numery do monterów, które otrzymaliśmy (3 numery!) były niepoprawne. Po 20 minutach prób dodzwonienia się na infolinię zrezygnowałam i stwierdziłam, że poczekam te kilka dni, aż monter sam się zjawi. Dodzwonienie się wymaga z 10 minut oczekiwania, po czym (dwa razy tak samo) chwilę po połączeniu jest ono zrywane. Dziwny przypadek.. Ocena nie wynosi -5 jedynie ze względu na naprawdę sympatyczną i życzliwą pracownicę, która podpisywała z nami umowę.