Opinia użytkownika: Natalia_896
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Podczas mojej wizyty w sklepie Makro w Katowicach moją uwagę zwróciły nieprawidłowo zaparkowane samochody na parkingu. Stały poza miejscami parkingowymi (jak najbliżej wejścia) i zdecydowanie utrudniały ruch. W sklepie czysto. Jeśli chodzi o obsługę, mam do niej spore zastrzeżenia. Na dziale z odzieżą narciarską / snowboardową pani z załogi siedziała na kartonie i była zajęta swoim telefonem komórkowym. Natomiast pani kasjerka, która mnie obsługiwała nie raczyła nawet powiedzieć "Dzień dobry". Od razu przeszła do pytania "Faktura czy paragon?". Podczas obsługi przy kasie rozmawiała z drugą kasjerką, śmiejąc się przy tym, jak gdyby nigdy nic. Zakupy odbyły się sprawnie. Towar poukładany na półkach, łatwo dostępny. Wszyscy pracownicy posiadali stroje firmowe.