Opinia użytkownika: Anna_4549
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: W piątek, 4.01.2013 r., ok. godziny 13.40 byłam w sklepie Komfort przy ulicy Szczecińskiej 41 w Słupsku. Moim celem było sprawdzenie, czy sklep posiada samoprzylepne okleiny do drewna, w jakich kolorach, rozmiarach i w jakiej cenie. Po wejściu do sklepu sprzedawcy nie zwrócili na mnie większej uwagi. Dwóch z trzech było zajętych obsługą klientów. Na moje pozdrowienie nikt mi nie odpowiedział. Udałam się do działu z tapetami, gdzie według mojej wiedzy miałam szansę znaleźć interesujący mnie produkt. Na miejscu okazało się, że do tego działu przypisany jest na stałe pracownik. Świadczyło o tym wydzielone stanowisko pracy i włączony komputer. Pracownika jednak nie było. Po kilku minutach zjawiła się pani sprzedawczyni, z telefonem przy uchu, która nie zwróciła na mnie żadnej uwagi, zupełnie jakby mnie tam nie było. Nadmieniam, że ciężko było mnie nie zauważyć, ponieważ nie dość, że stałam w odległości 1,5 metra od biurka sprzedawcy, to na dodatek byłam z dwójką małych dzieci. Sprzedawczyni zakończyła rozmowę telefoniczną, usiadła przy biurku, tyłem do mnie i szukała informacji w komputerze zupełnie nie związanych ze swoją pracą (monitor zwrócony był w moją stronę). Stałam przy pojemnikach z okleinami przeznaczonymi na sprzedaż. Były w różnych rozmiarach, przemieszane, a ja nie widziałam cen. Zapytałam o nie panią, która dopiero w tym momencie podniosła się i odpowiadając na moje pytanie wskazała mi przyklejone kartki z cenami. Poinformowała mnie jednocześnie, że cena zależy od rozmiaru okleiny i usiadła z powrotem na krzesełku. Na tym „porada” tej pani się skończyła. Moja wizyta w sklepie też dobiegła końca. Na terenie sklepu było czysto, oświetlenie dobre, ale w miejscu, gdzie sprzedawane są tapety i akcesoria do tapet czuć było dym papierosowy. Nie zauważyłam u pani, która mnie obsługiwała identyfikatora z jej imieniem. Zamiast ubrania firmowego miała na sobie bluzę polarową. Pozostali pracownicy sklepu byli ubrani w czerwone uniformy Komfortu. Nie wiem, czy posiadali identyfikatory, ponieważ byli zajęci obsługą klientów.