Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: WitamPodczas zakupów w tej sieci nie czułem się klientem, musiałem podejść do grupy pracowników sklepu i poprosić któregoś z panów.Nagle grupa się rozeszła i zostałem obsługiwany przez pana.Rozmowa przebiegała bardzo sprawnie i kompętetnie, natomiast dalsze kroki poczynił kierownik sklepu/działu który traktował mnie jak zło konieczne,brak zaangażowania, profesjonalnego podejścia do klienta.Wszystko wskazywało na nie, a był to kierownik.Oczywiście zakupów dokonałem, ale zniesmaczenie zostało.Sam byłem pracownikiem dość znanej marki w Polsce jeszcze kilka lat temu,kładziono tam nacisk na klienta, ilość szkoleń jakie odbyłem z "obsługi klienta" nie poszły w las. Pracowałem w branży motoryzacyjnej gdzie również ważny był klient, tam jakby uzupełniałem swoja wiedzę sprzedażową,oraz wiedzę wywierana wpływu na klienta/przez klienta.Reasumując nie jestem zadowolony z obsługi tej sieci./bardziej tego sklepu.