Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Po raz kolejny wyrażam pozytywna opinie o współpracy z tym portalem, to także rodzaj podsumowania minionego roku. Muszę przyznać, że dziwią mnie narzekania niektórych obserwatorów (parę opinii przeczytałam) bo ze swej strony mam zgoła inne odczucia. Jeśli zdarzały się potknięcia, np. długie oczekiwanie na akceptację obserwacji to wystarczyło napisać e-mail i sprawa się wyjaśniała. Sama miałam takie doświadczenia, które niemal od ręki były wyjaśniane. Niektórzy nie rozumieją, że zdarzają się np. problemy techniczne. Ktoś inny pisał, że strona źle/wolno funkcjonuje, a może to zwyczajnie wina komputera lub łącza internetowego (zbyt wolne) itd. Na moje sugestie do Jakości Obsługi zawsze dostawałam szybką odpowiedź i wyjaśnienia, nawet z przeprosinami za przyczyny techniczne. Niektórzy narzekali na nagrody – to czasem przypomina zwykłe malkontenctwo, niektórzy chcą tego czego akurat nie ma, z euforia oczekują zmian i zaraz potem je krytykują. Wymiana bonów na finanse była bardzo dobrym posunięciem. Konkursy też były OK., to taka rozrywka zabawowa, która urozmaica i może dać dodatkową nagrodę, trzeba mieć tylko pozytywne podejście. Ogólnie rok współpracy oceniam wysoko i liczę, że tak będzie dalej, czego życzę portalowi, aktualnym i przyszłym obserwatorom, także sobie.