Opinia użytkownika: Marta_1522
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Do zakupów w sklepie Promod skłoniła mnie wywieszka w oknie wystawowym mówiąca o promocjach sięgających nawet -50%. W sklepie, mimo dużej ilości klientek, panował porządek, nawet na półkach, gdzie ubrania poukładane są w stosiki. Rozdzielona była również strefa z ubraniami przecenionymi i z nowej kolekcji. Metki na odzieży przecenionej są dobrze widoczne, podoba mi się, że na każdym ubraniu napisana jest kwota, a także procent, o jaki dana cena jest obniżona. W sklepie było sporo klientek, więc krótką chwilę musiałam czekać w kolejce do przymierzalni. Po chwili pani ekspedientka zapytała mnie, ile rzeczy mam do przymierzenia i zaprowadziła do wolnej przymierzalni. gdy przymierzałam wybrane ubrania, podchodziła do mnie i doradzała. Gdy stwierdziłam, że bluza jest dla mnie zbyt duża, sama zaproponowała, że przyniesie mi mniejszy rozmiar. Pani doradzała mi szczerze, nie mówiła samych komplementów, ale gdy coś nie leżało, przyznawała to otwarcie. Okazała się również pomocna, gdy w spódnicy, którą chciałam kupić, zauważyłam wystającą nitkę. Skontaktowała mnie z kierowniczką sklepu, ta jednak nie chciała obniżyć ceny ze względu na defekt. Następnie udałam się do kasy, gdzie pani zachęcała nas do nabycia karty stałego klienta, wymieniła jej zalety i podała, ile zapłaciłabym za poszczególne ubrania, gdybym miała kartę. Wytłumaczyła również, jak uruchomić zegarek, jak usunąć z niego zabezpieczenia. Z wizyty w sklepie byłam bardzo zadowolona, personel jest bardzo miły i pomocny, w sklepie ubrania są dobrze rozmieszczone, szkoda, że nie udzielają rabatu na rzeczy z defektami.