Opinia użytkownika: Aldona_50
Dotycząca firmy: Pijalnia Czekolady E. Wedel
Treść opinii: W centrum handlowym w Galerii Krakowskiej znajduje się sklep Wedel, który kusi swoją ofertą, różnorodnymi produktami, które są ślicznie zapakowane, jednak obsługa klienta jest w tym sklepie nie zachowuje się tak jak powinna. W ostatnim czasie robiłam kilka razy zakupy w tym sklepie i za każdym razem powtarzała się ta sama historia. Otóż, oprócz sklepu znajduje się tam także kawiarnia. Przy wejściu znajduje się sklep i lada, zaś w dalszej części znajduje się kawiarnia, która ma osobny bar. Praktycznie nigdy nie ma nikogo za ladą sklepu, za każdym razem musiałam czekać ok. 5 minut na to by ktoś podszedł do mnie, ale nawet po 5 minutach obsługa mnie ignorowała mimo iż widzieli że chcę dokonać zakupu w sklepie. Gdy już się zdenerwowałam podeszłam do baru, gdzie wydawane są zamówienia z kawiarni i zapytałam czy ktokolwiek obsługuje sklep, na co ekspedientka odpowiedziała mi, że zaraz ktoś podejdzie. Minęło kolejne 5 minut zanim podeszła do mnie ekspedientka. Gdy już poprosiłam o rzeczy, które chciałam kupić, dałam 50 zł aby zapłacić, wówczas ekspedientka powiedziała, że musi iść rozmienić pieniądze. I tak stałam tak kolejne 5 minut, ale w międzyczasie zauważyłam, że ta ekspedientka dalej mnie ignoruje bo podchodziła do klientów znajdujących się na sali (w kawiarni) i przyjmowała od nich zamówienia. Gdy zauważyła, iż ja widzę co ona robi, zaczęła do mnie gestykulować, że zaraz przychodzi. Zdenerwowałam się wtedy okropnie, a ekspedientka gdy wróciła do mnie, zachowywała się jak by nic się nie stało, nawet się nie tłumaczyła z tego incydentu. Nie rozumiem, dlaczego za każdym razem gdy idę to tego sklepu klienci, którzy znajdują się w kawiarni są ważniejsi niż Ci którzy chcą coś kupić i aby coś dostać w Wedlu trzeba odczekać swoje i ciężko się doprosić kogoś o obsługę.