Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Moje osobiste doświadczenia z Polo Marketu są na ogół pozytywne, bardzo rzadko jakaś wpadka się zdarza ale przecież „ideał” to wzór niedościgniony. Jednak ta obserwacja dotyczy zachowania pracownicy (miała przesłonięty identyfikator z imieniem) na stoisku mięsnym, która obsługiwała inną klientkę w czasie gdy mnie obsługiwała druga - pani Agata. Pani Agata była w pełni OK. natomiast ta druga pani nie bardzo mi się podobała, choć z drugiej strony jestem w stanie ją zrozumieć – klientka chciała schab ale bez końcówek, nazwę je mało-schabowych (resztki innego mięsa) na co ekspedientka nie chciała się zgodzić aby je odciąć, uzasadniała to postawą kierowniczki, która podobno na koniec dnia zmusza pracownice do kupna tych resztek. Klientka jednak nie odeszła z niczym, kupiła mniejszy kawałek bo ekspedientka bardzo umiejętnie postępowała z tą panią. Dla kierownictwa 2!, szkoda, że to nie oni są oceniani tylko kontakt sklepowy. Bo w sklepie wszystko OK. – porządek, ekspozycje, wygląd pracowników, ceny. Więc ta obniżka ogólnej oceny na 4 punkty jest tylko ze względu na kierownictwo, jeśli klient kupuje schab to niech on będzie tylko schabem, nawet jeśli jest w promocji, a pracownika nie można zmuszać do kupna resztek!