Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W niedzielę 30 grudnia chcieliśmy z żoną wykonać przelew przez Internet. Nie było to możliwe, bo dostęp do konta został zablokowany. Logowanie nie przynosiło skutku, chociaż hasło i login były wpisywane poprawnie. Dwukrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z bankiem poprzez infolinię, ale nie udzielono nam odpowiedzi, co się stało i nie odblokowano nam konta. W poniedziałek 31 grudnia odwiedziliśmy oddział banku w Dęblinie, gdzie powiedziano nam, że konto zostało zablokowane i tak naprawdę nie wiedzieliśmy dlaczego i nie można było wybrać żadnych pieniędzy czy zrealizować przelewu. Zasugerowano wizytę w oddziale bankowym w Puławach. Po południu pojechaliśmy zatem do Puław i udało się wreszcie sprawę wyjaśnić. Konto ostatecznie zostało zlikwidowane. Niestety konieczna była wyprawa kilkadziesiąt km do sąsiedniego miasta oraz nieco czasu i nerwów to kosztowało. A okazało się, że bank zablokował konto z uwagi na przekroczony limit wieku. Tylko że nie zostaliśmy o tym wcześniej poinformowani.