Opinia użytkownika: Rozważna
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Potwierdzają sie moje wcześniejsze obserwacje tego punktu. To kolejna moja wizyta, gdzie wystawiam bankowi 5 punktów za obsługę i kompetencję. W kolejce stałam 2 minuty, osoba przede mną właśnie odchodziła od stanowiska. Moja sprawa dotyczyła dziedziczenia ustawowego ze spadku po zmarłej krewnej, sprawa skomplikowana,tym bardziej, że osób dziedziczących jest kilka, poza tym jest masę papierów do wypełniania i pokazywania - a tu proszę bardzo: pracownica banku w czystym ładnie skorojonym ubraniu słuzbowym z uśmiechem w mig uporała sę z papierzyskami, poinformowała za ile dni zostanie przelana kwota na konto, udzieliła informacji kiedy konto należy zlikwidować, podziękowała za przybycie do banku i życzyła Do Siego Roku. Wyszłam bardzo zadowolona z obsługi.