Opinia użytkownika: MrWho
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Nordea Bank Polska oddział Advisory - oddział usytuowany poza centrum miasta, brak miejsc do parkowania. Do oddziału udałem się w celu poznania oferty produktów inwestycyjnych oferowanych przez Bank. Otoczenie przed i wewnątrz placówki czyste. Dostępna strefa z bankomatem i infomatem. Pracownicy Banku ubrani schludnie, wyposażeni w identyfikatory.Stanowiska na sali mało komfortowe dla klienta ze względu na brak oddzielenia stanowisk. Czas oczekiwania na zaproszenie do stanowiska ok 5 min, Pracownik Banku obsługujący audytora miły i uprzejmy, eksponujący biżuterią ,jak się okazało niestety mało kompetentny. Nie zbadał moich preferencji dot ulokowania środków ( okres/ryzyko), nie zadawał pytań otwartych od razu przeszedł do prezentowania oferty prod. strukturyzowanego, tak jakby to był jedyny produkt inwestycyjny Banku Nordea .Pracownik zapytany o konstrukcję produktu nie bardzo był w stanie opowiedzieć o szczegółach. Informacja nt funduszy inwestycyjnych bardzo ogólna, za to konstrukcja Planu Systematycznego Oszczędzania opierająca się na FI przedstawiona perfekcyjnie. Trochę problemów z wyjaśnieniem działania w produkcie procentu składanego mieszając termin z uśrednieniem składki. Pracownik sam wręczył materiały reklamowe, nie wręczył natomiast żadnych symulacji oraz wizytówki.