Opinia użytkownika: Doris_6
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Dnia 11.12.2012r poszłam zakupić bilet na pociąg na stacji PKP Michalin. Do przyjazdu pociągu miałam około 5 min. Stałam jako pierwsza w kolejce do kupienia biletu. Podchodząc do okienka kasowego przywitałam siedzącą tam Panią, która nie zareagowała na moje przyjście. Spostrzegłam,że Pani kasjerka czyta gazetę. Postanowiłam jeszcze raz powiedzieć "dzień dobry" - tą czynność powtórzyłam trzykrotnie, dodatkowo pukając w szybkę okienka. Zostałam obsłużona po przeczytaniu artykułu przez Panią kasjerkę. Sprzedawczyni wysłuchała mojej prośby o bilet, usłyszałam kwotę jaką mam do zapłaty - 1,91zł. Zapłaciłam 2zł - reszta, którą miałam uzyskać była równa 0,09 zł.Wizytę zaliczam do nieudanych. Nie zostałam przywitana przez sprzedawczynię, ani przeproszona przez zwłokę czasu - co mogło spowodować odjazd mojego pociągu. Obsługująca mnie Pani była obojętna względem swojego klienta - brak powitania, pożegnania, zerowy kontakt z gościem.