Opinia użytkownika: Laila
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: PKO S.A. - po raz kolejny niestety muszę pożalić się na obsługę tego banku. Mam u nich usługę PKO24 ściślej mówiąc jest to usługa pozwalająca na robienie przelewów przez Internet, aby móc z niej korzystać trzeba mieć kody które najpierw trzeba aktywować. Podczas robienia przelewów skończyła mi się karta, wysyłałam info że chce aktywować kolejną. Zlecenie przyjęte, czekam na telefon. Po kilku minutach ktoś puszcza mi sygnał tak krótki że mimo iż miałam telefon obok ręki nie zdarzyłam odebrać. Czekam więc na kolejny… Tak zadzwonili, ale po około 8 godzinach gdy akurat byłam w pracy i nie mogłam odebrać. Na drugi dzień znów dzwonili ale akurat byłam poza domem i nie odebrałam, po powrocie do domu postanowiłam zadzwonić na infolinie. Konsultant poprosił o wpisanie nr klienta i po jego podaniu zostanę przekierowana do działu który zajmuje się kartami. Zrobiłam więc jak powiedział ale otrzymałam komunikat iż nie mam dostępu do tej usługi przez telefon. Ok dzwonię raz jeszcze na infolinię odbiera ten sam pracownik, mówię w czym rzecz i dowiaduje się od niego że na pewno podaje zły numer ( jakoś do zalogowania w systemie jest dobry), pracownik prosi aby wpisać go raz jeszcze… I co się stało? Tak, znów komunikat że nie mam dostępu do tej usługi. Jedyne co mi pozostaje to czekać na ich kolejny telefon… Może kiedyś zadzwonią ?