Opinia użytkownika: Rafał_656
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wchodząc do sklepu zauważyłem że ekspozycja była od dłuższego czasu nie zmianiana i większość rzeczy było zakurzonych. Pracownicy na działach byli zajęci rozmową ze sobą i a podchodząc do nich, czułem się jak bym im przeszkadzał. Na dziale z dywanami, zapytałem panią przy komputerze o to gdzie leżą chodniczki łazenkowe. Pani z obsługi była tak pochłonięta przez komputer, że musiałem zapytać jeszcze raz. Z niechęcią odpowiedziała mi, że na akcesoriach łazienkowych. Przy kasie chciałem zrealizować rabat 5 % z bonu z programu benefit, ale Pani kasjerka nie umiała mi określić czy takie bony przyjmują, a poza tym rozmawiała na odległość z pracownikiem ochrony. Na koniec dowiedziałem się że nie mogę zrealizować tego rabatu bo muszę zapłacić kartą podarunkową. A na pytanie dlaczego nie gotówką, to Pani odparła że nie ona o tym decyduje. Nie polecam.