Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Placówki Subwaya jako sieciówki pozornie nie różnią się od siebie. Na Krakowskim Przedmieściu znajdziemy tak jak wszędzie szeroki wybór pieczywa, kanapek warzyw i sosów w nieco zbyt wygórowanych cenach. Organizacja obsługi jest wzorowa, kanapka jest układana szybko i z wprawą, nie ma probemu z poproszeniem o większą porcję konkretnego składnika lub mocniejsze podgrzanie zestawu.Personel jest uprzejmy i pogodny, kulturalnie wita klientów, jest pomocny i zawsze życzy smacznego. Barmani są zawsze "umundurowani" w stroje firmowe. Na każdej tacy leżą kupony promocyjne zachęcające do ponownego przyjścia. Stoliki i podłoga są utrzymywane w nienagannym porządku.Jadłem w Subwayu na Krakowskim wiele razy i zawsze byłem usatysfakcjonowany jakością mięsa i warzyw. Niestety, ponieważ często pojawiam się tam w późnych godzinach, brakuje mojego ulubionego sosu Marinara potrzebnego do kanapki Chicken Pizziola, ostatnio zabrakło również pieczywa oregano. Być może jest to wynik starań firmy o podawanie tylko świeżych składników.