Opinia użytkownika: Lesław_12
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Witam,Jako pracownik innego banku, wielokrotnie zostawałem poddawany badaniu Mystery Shopper. Głównym problemem osób, które odgrywały rolę tajemniczego klienta, było słabe przygotowanie do swojego zadania. Te osoby od razy zdradzały "intencje" z jaką przyszły do oddziału. Więc pracownicy niemalże w 100% wiedzieli, że to "shopper" Żyjemy w czasach w których o każdego klienta trzeba walczyć, klienci sami nie przychodzą do oddziału i nie mówią "chciałbym założyć konto" Bycie tajemniczym klientem, to nie łatwa praca, dlatego trzeba odejść, od standardów i starać się, aby przez pracownika obsługi nie zostać zdemaskowanym. Ponieważ zmniejsza to wiarygodność naszego badania. Wiedza i kompetencje personelu oddziału tego banku jest duża natomiast, czytając podstawowe informacje z ulotki (przede wszystkim dotyczące nowych produktów) można spotkać się z niewiedzą doradcy.