Opinia użytkownika: Izabela_645
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Kotlińska stacja Lotos do tej pory należała do jednych z moich ulubionych. Po pierwsze, ceny benzyny należą często do najniższych w okolicy. Po drugie, zawsze mogłam liczyć na miłą obsługę. Do tej pory nie zdążyłam nigdy wysiąść z samochodu, a już podchodził któryś z sympatycznych panów, żeby zatankować auto. Tym razem musiałam zająć się tym sama, choć na stacji nie było innych klientów. Ogólnie nie mam problemów z tankowaniem samochodu - sęk w tym, że na tym Lotosie na co dzień obowiązuje inny standard. Nic, przebolałam to, zatankowałam auto i weszłam do sklepu. Pani za ladą nie przywitała się, nie uśmiechnęła, odburknęła cenę i spytała o kartę na punkty. Oprócz takowej, podałam także kartę płatniczą. Musiałam pomylić się przy wpisywaniu PIN-u, bo transakcję odrzuciło. Panienka nie dała mi nawet szansy poprawić tego błędu, od razu zażądała gotówki. Na pożegnanie nie miałam już co liczyć.